minusgrader.blogg.se

Om denna otroligt långa uppgift

Publicerad 2015-04-29 13:05:00 i Allmänt

Jag har knappt skrivit något personligt alls i dessa inlägg, för jag har inga åsikter och kan inte precis relatera till slaverihistorian t.ex, så det blir väldigt svårt för mig att kunna koppla och sätta ner några åsikter i den här bloggen som jag inte har i huvudet. Sen blir det inte bättre att man inte får någon feedback, man får inte ens veta om det man skrev var helt åt helvette fel eller om det var de smartaste du läst på år.
Ni tar inte in oss och pratar om våra inlägg om dem var extra bra eller dåliga, utan alla är exakt likadana - lika bra. Så ingen behöver få veta vad ni tycker. Vi lägger ner tid på att skriva dessa inlägg, men för vad? Vi får ingenting tillbaka? Kommentarerna på inlämningsuppgifterna i gymnasiet och högstadiet var det som drev en och motiverade en att alltid göra bättre. "Bra skrivet!", "Riktigt bra gjort!" osv. TACK! Fan vad glad jag blir, och nu ska jag anstränga mig ännu mer för att göra nästa uppgift ÄNNU bättre, så jag får ännu mer feedback som gör mig stolt och glad att jag ansträngt mig. Men nope. Inte på folkhögskolan i Vindeln. Där ger vi ut uppgifter där man ska "reflektera sina egna tankar och åsikter" men kommenterar inte något vi får in, vi bara skriver och skriver men för vad exakt vet jag inte ännu. Jag utvecklas inte på det här sättet om det är de ni vill åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela